Lördag 7/3 -09 ---> :D:D:D:D<3<3<3

Åååhh, du är så underbar! Du är bara bäst :D Jag är så sjukt glad för att du vill vara med mig, och för att det är vi nu^^<3<3
Yes, igår var den bästa dagen på länge! :D Jag är så glad just nu så jag vet inte.. Jag kommer inte kunna skriva något vettigt här nu ändå, haha ;P

Eller jo, jag måst säga att just nu har jag bara en enda sak att säga om FFAF(Funeral For A Friend alltså); den som inte har hört History med dom lyssnar på den NU!! Jag menar verkligen alla, ni måste göra det!! ;D
Fast min favorit är då All The Rage ;)

Puss på dig, du är bäst! :D<3<3

/L. "Love Like Winter"<3

Kommentarer
Postat av: anissa

wohii:P vi vill höra allt på tisdag :D

2009-03-08 @ 15:53:08
URL: http://mademoiselleguedra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0