Måndag 30/3 -09 ---> Inte okej dag -_-

Sitter här på Multimedian, och känner hur jag verkligen inte kommer kunna släppa hur sjukt jävla onödig den här dagfan har varit!
Började med sovmorgon = skönt, men hade jag vetat hur resten av dagen skulle bli hade jag sovit nu!
Sen var det dags för idrott och då var det tydligen tänkt att mp07c skulle gymma, men ingen orkade väl det, så resultatet av den lektionen = onödigt.
Efter lunchen har vi egentligen multimedia, nu alltså, men den är inställd idag = onödig lektion att gå på, egentligen.
Sista lektionen är det engelska och jag tänkte att "jaha, men då får vi väl hoppas att vi gör något viktigt på den lektionen då, så att dagen inte har varit helt åt helvete onödig". Men självklart så skulle Lotti må dåligt, just precis idag! Alltså är även den lektionen inställd! = ONÖÖDIIIIG DAGJÄVEL!!! :@
Nej usch, orkar inget och är verkligen inte på humör för någonting idag. Så i ren protest tänker jag inte göra något på mitt arbete nu här i multimedian heller, så det så!
Meningslöst. Det sammanfattar den här dagen ganska bra. -_-

Satt nyss och kollade lite på Spotify, och plötsligt fick jag syn på att en liten Mange Schmidt tydligen har smygit in och lagt sig i min spellista! Vem är det som hatar mig så mycket att den gör detta mot mig!? Mahahaa xD Men allvarligt talat, usch! :/ Det är inte okej! Hah ;P

ehe, Vet ni att TYPEWRITER är det längsta ordet man kan skriva med alla bokstäverna på en rad på ett tangentbord? Haha, nu vet ni det i alla fall xP Synd att man får veta såna intressanta saker om man läser min blogg! ;)

Nej, som sagt, orkar inte med den här dagen. Dock blev det lite fikande med E, L och DK, så det var ju naajs x)
Pusshej, nu ska jag snart gå till bussen och åka hem :D

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?


Kommentarer
Postat av: emmy

det var mycket nice:)

2009-03-30 @ 15:39:42
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/
Postat av: olivia

Yees, det var det allt ;)

2009-03-30 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0