Onsdag 11/3 -09 ---> Chemical Vocation snart, nananananaaaa :D:D:D

I'm sitting here, at Mary Ann's Place... NOT! Haha xP Ne, fy fan vad tråkig jag var där ;P Bara för att VolBeat är fucking beroendefrakallande x)
Nej, serious nu då.. HAR NI HÖRT ATT CHEMICAL VOCATION KOMMER TILL MONOKROM DEN 3 APRIL, ELLLLEEERR!!!??? :D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3
Hrmm.. jo, jag gillar dom, lite, eller, okej, ganska mycket kanske ;) Hihi^^ Glad är jag i alla fall för att jag äntligen ska få se dom :D Hoppas bara jag hittar någon att gå med.. Det kan ju kanske bli lite svårt.. Annars får jag väl gå själv, dit ska jag i alla fall, anyhow, kanske inte så kul att gå själv bara, haha ;P

Hoppade Multimedian och spenderade mina pengar istället idag :) Köpte nya jeans(Cheap Monday), så äntligen har jag ett par svarta igen!! :D Köpte svarta skor också, dock inte dom jag hade tänkt(slut), men har velat ha domma också :) Så nu är jag en mycket, fattig, men glad liten olivia, hihi^^

När jag kom hem fick jag dock tyvärr veta att ett annat par jeans, som jag älskar x'( Har förstört sig själva, en gång till! Det sitter nämligen en sån där lapp där bak(den som sitter typ över högra bakfickan, som det gör på dom flesta jeans), och den färgar av sig! Jag hade ett annat par likadana förut som färgade av sig, bytte in dom, och tog ett nytt par likadana, och dom har varit tvättade förut och då har det gått bra och så, men den här gången tyckte dom tydligen att det var dags att jävlas med mig. Så nu får det vara nog! Jag tänker lämna tillbaka dom där jävla(men snygga) jeansen och den här gången tänker jag fan inte ta ett par likadana!. Bara så att ni vet. Intresseklubben antecknar. Typ.
"Och Du Stod Givakt Med Din Rygg Rak Och Tog 400 Slag" <3

Längtar väldigt mycket till helgen också, vill ha NU! :/ Var bara tvungen att få säga det^^
Haha, nej, nu har jag inte tid att skriva mer; Måste spela Cube Crash, roligt tidsfördriv och en mycket bra anledning till att sitta och bara lyssna på lite musiq :D
Puss på er :*

/L. "Och Alla Som Älskat Dig Har Hatat Mig, Av Rädsla..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0