Onsdag 4/2 -09 ---> Superbad x)

KPTdag idag, and me like ledigheter x)
Film och skrivande i kostdagboken hela dagen typ(jag äter fan på något hela tiden) hah xP
Tittade(äntligen) på Superbad, asrolig ju xD Har haft den på datan i evigheter, men det blev aldrig av att vi såg den så nu tittade jag på den själv :P Fy satan vad söta dom små pojkarna är, hah ;) Jag blev nog allt lite småförälskad i McLovin^^<3
Nu ikväll har jag också tittat på film, med Soraia and Philip minsann :D Fick se deras nya lägenhet också :D Den var superfin, och större än jag trodde, kul att dom hade lyckats få tag på en så fin^^
Kom på igår att min CDspelare spelar mp3filer, så nu kan jag använda en skiva istället för att slösa bort så många, och det är ju bra^^
Så nu sitter jag då här och nördar mig lite, med bloggen och facebook, och gör en skiva med min supermusik x)
Fy! vad jag längtar tills det blir fredag och helg nu! Gaah, jag orkar inte med skola i 2 dagar till först! Tråååk! :/
Äh, skit samma, jag är så dålig på att blogga xD Så, hej då ;)


/L. "Same Old Songs On A Brand New Stereo"<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0