Söndag 1/3 -09 ---> Yes.

Nu ska ni minsann få höra något sjukt ;P
Inatt var jag hemma någon gång runt halv 3, så jag gick och la mig då såklart..
Sen idag vaknade jag vid 10 i 7 av att jag var så jävla törstig :P så jag gick upp och drack lite då, sen la jag mig igen och somnade..  Yes, men nästa gång jag vaknade så trodde jag verkligen att klockan skulle vara runt 10 i alla fall, tror ni det eller? Nej, den var fan 8! Men då kunde jag inte somna om igen, så idag har jag allt varit uppe och tittat på vasaloppet sen klockan 8 ;) Inte dåligt jobbat efter igår ;P
Fan, vad roligt jag hade igår förresten x) Det har nog aldrig varit så roligt att vara på Metropol :D (Okej, det skulle vara när jag var och såg Neverstore då, och bara för att dom är så bra^^<3) Det blev en underbar kväll helt enkelt :D<3
Nej, whatever, nu ska jag gå och ta en dusch, så jävla skönt x)
Mmm, och sen blir det en promenad här i Mörlunda med lilla Frasse :)<3
Puss på er :*

/L. "Notice You, Noticin' Me" ;)

Kommentarer
Postat av: Jag

Inte ens med mig? tack ;)

2009-03-01 @ 15:56:20
Postat av: olivia

Synd! Att jag inte vet vem du är, hah xD

2009-03-01 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0