Söndag 22/3 -09 ---> Still sjuk :'/

Jag lovar; det går inte att höra CVs Cold Caress utan att bli totalt förälskad i den x)<3

Big news! Jag är fortfarande sjuk.. Fy satan altså! Det här är inte roligt! Segt att man måste till skolan imorgon också :/ Fast det ska bli jävligt gött med ledigheter på tisdag :D

Helvete vad det snöade här förut! och nu är det bara regn och grått och tråkigt..
Det lär ju inte precis vara bättre i H-by heller.. Usch vad jag så inte vill åka hem dit.
Är så jävla trött på stället! Funderar allvarligt på att flytta hit istället, det passar mig bättre att bo i Mörlunda :) Ja, någon gång ska jag i alla fall göra det^^

Har tänkt på en till stor grej.. Jag tror inte att jag vill gå media på Kagg längre? :O
Orkar inte med allt :S Att pendla så mycket, läxor, dåliga tider för allt och all sån skit..
Nej, jag vet inte, behöver ju bara stå ut i ett år till så det ska jag väl klara av... ;)

God! Vad jag längtar nu! Vill bara att det ska bli April, fort! <3

/L. "From Underneath This Roof You Thought Would Keep You Sane"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0