Tisdag 24/3 -09 ---> Benny Begins ;P

Alltså, jag hoppas att alla fattar att inlägget igår bara var på skoj. Det var ett slags "test" eller vad man nu ska kalla det. Jag ville bara se hur många som skulle kommentera det och säga att jag var världens tönt eller nåt. Hahaa xD Fick dock inga såna comments. ;)

You're the one who's losing control :D<3

Ledig idag. Tyvärr blev dagens planer(att åka till M-ås och träffa en av världens bästa^^) inställda på grund av lite skit och att den här jävla förkylningen fortfarande håller på och plågar mig :S Men men, ingen tid till att sitta och deppa över detta :P
Men tummen upp för att det blir bättre och bättre, och snart är jag frisk - Yes :D

Imorgon har Kenny Begins biopremiär!! :D
My god, jag måste bara se den, inga alternativ helt enkelt.
Visste inte det innan, men nu har jag dessutom sett att Bill Skarsgård ska vara med! Då blir det hela bara ett ännu större måste :) Älskar verkligen dom där bröderna, inte bara för att dom är världens snyggaste familj då, utan såklart även för att dom är så sjukt bra skådisar! :D<3
Pussar på dom ;P
Men Allvarligt. Vem ska inte se den här filmen? Den kommer bli en sån jävla klassiker att alla måste se den för att inte känna sig utanför. Ungefär som med Mamma Mia(okej, inte för att jag gillar den så värst, tycker den är sjukt överskattad i alla fall, men ni fattar vad jag menar), har man inte sett den så känner man att man alltid är lite efter alla andra när dom pratar om den, och att man kommer vara det ända tills man äntligen sätter sig ner och tittar på den där jävla filmen.
Ungefär som att jag inte hade sett varken E.T. eller Titanic tills för något år sedan. Har sett E.T. en enda gång, och kommer inte ihåg ett skit, förmodligen för att jag tyckte att hela filmen var så dålig att jag har förträngt varenda liten sekund som det där lilla, fula, bruna skrynkelmongot var i bild. Titanic har jag fortfarande inte sett hela på en gång, jag såg från ungefär halva till slutet en gång och från början till ungefär halva en annan gång. Det kanske är dags snart att sätta sig ner och verkligen ta sig tid och titta på Kate och Leo i deras typ största filmroller någonsin.
Well, well, Back to Kenny Begins(mahahaa, höll på att skriva Benny Begins xD Trött eller...?).
Den största anledningen till att jag måste se den är naturligtvis inte för att den, som sagt, kommer att bli en så kallad klassiker - Nej.
Det är ju självklart för att jag, precis som alla andra som har sett serien om Johan Rheborgs underbara karaktär Kenny Starfighter, är helt förälskad i honom! Han är så söt när han bara finns där liksom, han är så elak, och det faktum att han verkligen aldrig gör något rätt och han är så lost med allt han säger och gör är ju bara helt underbart x)<3
Missförstå mig inte nu bara, så att ni tror att jag tycker att han är söt på riktigt, haha ;P
What so ever så jag ska se filmen. Det är bara fakta, inget annat.

Det inplanerade K-krona-besöket imorgon blev ändrat, så det blir till att åka ner på torsdag istället. Inte för att det ändrar på något egentligen, vi kommer ju fortfarande ha lika kul :D
Puss på det<3

Nehe, Funderar på om jag skulle ta och äta lite frukost snart? :)
Sen blir det väl bara till att vara hemma hela dagen då eftersom att dagens planer got ruined.
Jaja, "Det blir nog bra med det ska du se" ;) :D<3

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, vi kommer ha skit kul på torsdag:) saknar dig med lind<3

2009-03-24 @ 19:08:26
URL: http://awesomedelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0