Torsdag 12/3 -09 ---> Nakenchock :O

Jaha, så kan det gå.. Man sitter en torsdagseftermiddag på lunchrasten och pratar med några kompisar. Plötsligt blir man överraskad av att det kommer en helnaken kille och springer i korridoren! Japp, så går det till på LarsKaggskolan mina vänner... Där kan man snacka om nakenchock, även om det hela följdes(ganska självklart) av många skratt xP

By the way; sändningen av studioprogrammet gick så dåligt att Peter sa att vi fick en chans att göra om det. Att vi skulle se det hela som en extra provsändning, och ta den riktiga sen när B-klassen is back. Yes, det är helt otroligt vad sugen man blir på att göra ett nytt försök..
mm, eller också inte ;P

Tänkte göra en liten lista på några av sakerna som gick fel;
1. Första försöket till sändning blev totalt misslyckat och fick avbrytas efter bara några minuter på grund av skratt i mängder. Detta på grund av att programmets logotype som har suttit upphängd på en vägg i bakgrunden av scenen, ända sen i tisdags, åkte ner! Den lossnade, nästan precis i början av programmet! Fatta att den har suttit där i 3 dagar utan att ens fundera över att den kanske ville ligga på golvet istället! Den satt liksom till och med kvar under hela lektionen och den första provsändningen, ända fram till den riktiga! Jag förstår det bara inte, otur eller vad ska man kalla det? :P

2. Okej, så under andra sändningen kom vi i alla fall igång. Lite segt att behöva köra om allt från början bara, och hinna bli ännu mer nervös xD
För man skulle nog kunna skylla på nervositeten för resten av felen, och på tröttheten, och på sjukdomen.. På allt utom att jag helt enkelt bara är för jävla dålig på det mesta jag gör.. Nej, men jag har verkligen mått skit även idag, så jag tänker faktiskt skylla på det idag :/
Hur som helst; nästa grej var väl alla andra fel egentligen; jag tror att både Lina och jag tittade i fel kameror ibland, sa fel saker, läste alldeles för mycket innantill och hoppade över saker, även om det då var jag som var lätt värst med allt!

3. Nu till det värsta av alla felen...
Det är ju synd att Olivia Lind är så übersmart att hon sätter igång mikrofonen innan programmet börjar! Haha, trodde ni det eller!? Nej! Fan alltså, Man blir nästan lite ledsen när man tänker på det.. What so ever, det var då såhär det hela gick till;
Precis innan sista grejen i programmet(en av gästerna uppträdde och spelade en låt) hör man en liten dum kommentar i bakgrunden "Oj.. mikrofonen var visst inte på"...........
För det är nämligen DÅ som Olivia har kommit på anledningen till att the people inne i kontrollrummet har tjatat under hela sändningen på att hon skulle hålla miken närmare munnen när hon pratade, synd bara då att dom inte sa att jag skulle starta den först...
Ja, Fy Fan vad trött jag(och alla andra) blir på mig. Mahahaa xP

Ne, det enda som var bra med sändningen idag var väl gästerna och att Saras låt var sjukt fin x) Jo, och så var det ju bra att öva sig lite också.. Nästa gång ska ni nog få se att jag minsann också kan komma ihåg att starta mikrofonen ;)

Nu vill jag ha april och Chemical Vocation, gimmegimmegimme^^
Puss på er, härligt väder det är ute förresten, me likie x)<3

/L. "Ready, Set, Go!"


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, du är allvarlig världens roligare människa:P

2009-03-19 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0