Onsdag 18/3 -09 ---> The End Of Nothing<3

Humm... Idag på väg till skolan satt jag och tänkte lite.. eller mycket, kunde i alla fall inte slappna av och sova lite som jag annars brukar.. Hur som helst så lyssnade jag på en sjukt bra låt, och det var en textrad i den som passade in så jävla bra på hur jag känner för allt.. Det apiga är att jag nu inte kan komma på vad det var för låt och text.. Fan så trött man blir ibland...

Innan jag skulle åka ner till stationen idag kom mams ner och sa att hon tyckte att jag var jättefin(med kjol och hela köret :O..), och visst blev jag glad, men elak som jag alltid är så svarade jag bara lite dissigt "Ja, något var jag ju tvungen att försöka göra.. För jag känner mig verkligen som skit idag". Snällt. Men jag mår verkligen asdåligt :( Hostar som en galning och känner mig jätteäcklig.. Som när man är väldigt förkyld helt enkelt. x/
Hoppas bara på att jag ska må bättre tills imorgon(men tyvärr vet jag att jag fortfarande kommer må lika dåligt) eftersom att jag då ska sitta och vara en trevlig programledare mot gästerna i vårt studioprogram... Yes! Det kommer säkert att gå superbra.. Nervös och blyg som jag dessutom alltid är.. Lycka till säger jag bara! xD
Men det bästa av allt med det är att det minsann ska läggas ut på K-Ramp sen.. Ja, fy fan, det kommer verkligen att bli jättekul för mig xD

So let's take this knife and run it down your chest
Does this feel like love?


Åh, fy satan så otroligt bra den underbara låtjäveln är! :D:D:D
The End Of Nothing med FFAF minsann x) <3

Helg snart, lalalalalaaa! x) Skönt eller!? Jodå! :D
Då blir det mörlunda, Härligt ;) Saknar familjen^^ Dessutom är det lika gött varje gång det är dags att komma bort från ÄckelHögsbyby ett tag :D <3

Nej, nu är det Foto så jag får väl ta och redigera och skriva ut lite bilder nu.. Sen är jag klar med denna uppgiften! Fatta det eller!? Jag, Olivia Lind, är klar i tid med en fotouppgift! Jodå, det finns mirakel ;) Synd då bara att jag inte är klar med förra uppgiften än, hahaa, fy fan vad dåligt av mig! xP
Jaja, ses och hörs, eller nåt ;P

/L. "Killing You, Killing Me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0