Onsdag 25/3 -09 ---> Spontanterrorism x)<3

Måste säga att jag inte är en alltför aktiv radiolyssnare, det blir oftast bara när jag åker bil. Som i lördags, var på väg någonstans med lite folk, vi hade då radion på och det som det lyssnades på var Äntligen Helg med Breitholtz och Berg(ett dåligt(?) försök till ny version av Äntligen Morgon med Adam och Gry?) på Mix Megapol eller nåt. I alla fall så var det väldigt roligt när Daniel Breitholtz(ni vet, han från den gamla Idol-juryn) skulle berätta om en av sina kompisar som tydligen har en grej han brukar göra, något som han själv kallar
"Snäll, Tyst, Spontanterrorism".
Den här terrorismen går då ut på att ibland när han är ute på stan och råkar gå förbi ett hotell så brukar den här mannen gå in i lobbyn på hotellet, gå fram till receptionen och be om att få lämna ett meddelande till ett av rummen. Man behöver inte säga vem som bor i rummet eller vem meddelandet är till så han säger bara ett random rumsnummer. Då får man tydligen en lapp att skriva sitt meddelande på. Sen skriver man, ber om ett kuvert och lämnar det till receptionisten.
Fatta vilka möjligheter det ger för någon som tycker det är kul att jävlas lite med folk.
I meddelandet då så brukar Breitholtzs kompis skriva något random och i Breitholtz exempel(han hade tydligen varit med en gång för att han skulle få se hur det gick till) hade han skrivit:

Förlåt för att jag gjorde dig osäker på din sexualitet
.

Hahaha, stackars människor som blir utsatta för denna Snälla, Tysta, Spontanterrorism xD
Breitholtz berättade även om en annan gång när han själv skulle prova på detta och hans kompis hade peppat honom tills han gick med på att gå in på hotellet. När han sen skulle lämna sitt meddelande hade han varit så nervös att han inte riktigt visste vad han skulle säga, men till slut skrek han nästan att han skulle lämna ett meddelande till rum 812. Då hade receptionisten sagt att dom bara hade rumsnummer upp till 700! HAhahahahaa xD Fy fan, stackarn, så pinsamt! :P Men han hade väl typ bara pratat sig ur det och bara gått därifrån. Snygg terrorismdebut Daniel! ;) Hahaha^^

Hur som helst måste jag säga att detta är något jag verkligen skulle vilja prova, haha, fy satan så roligt att skoja lite med någon på det sättet :P Fast jag hade nog tyckt att det var roligare om jag visste vem det var som fick det också^^ För även om det är en jävligt rolig idé så är det ju lite elakt, så jag hade nog velat säga till personen att det bara var jag som hade skojat lite^^ Hah, jag är för snäll av mig, skulle bli en jävligt dålig terrorist ;P

Hawthorne Heights är mums! och Puss på er, idag jag är glad :)<3

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0