Fredag 27/3 -09 ---> Shrooms :P

Mhmm, skulle ha lagt ut detta inlägget igår - Fredag 27 mars - egentligen, men hann typ inte, så nu lägger jag ut det idag istället och låtsas att det var igår.. Eller nåt. xP


I'm Sorry I Have To Say It, But It Look Like You're Sad
Your Smile Is Gone, I've Noticed It Bad
The Cure Is If You Let In Just A Little More Love
I Promise You This, A Little's Enough
<3

Angels And Airwaves, eller AVA - A Little's Enough <3

Fy satan vad den passar in på mig idag :D<3
Jag antar att jag inte ens behöver säga det, men - Jag Älskar Dom :D Jag Älskar Tom Delonge, allt han gör och allt som har med han att göra :D Jag menar, dom bästa Blinklåtarna är ju lätt när han är med och sjunger x) Han är så super :D

Igår var verkligen världens skitdag. Hatade den från början, till klockan halv fyra ungefär.
Då var det ju liksom Köhler och Lind dags, så då hade jag inte precis tid till att hata något. Dessutom har jag allt för roligt ihop med den där galna människan :D<3
Om ni inte vill läsa om min extremt intressanta torsdagskväll så sluta läsa nu ;)
Annars, Enjoy Yourselves;

Ja - Det började med att jag kom ner till K-krona då, resan gick väl ganska smärtfritt, fick bara lite panikångest när jag var vid Sjukhuset och typ alla på bussen gick av. "Är detta ändhållplatsen" tänkte jag då, men modigt nog satt jag kvar och hamnade rätt!^^
Köhler mötte upp mig vid stationen och vi tog en buss ut till lägenheten :) Var tvungen att lämna min cepetunga väska innan det blev stan och shopping :P
I alla fall så åkte vi tillbaka in till stan och där åt vi lite schebbabb och gyros :D Mumms på dett x) Kollade i lite affärer också innan det och jag köpte mig minsann en tröja i storlek XL på Gina - Alltså, jag ville att den skulle vara stor och sitta löst ;) Hittade mig dessutom en supernice scarf på Cubus, rosa och röd, den ser lite ut som en palestinasjal fast ändå inte, snygg är den i alla fall :D
Yes, sen hyrde vi en liten filmis, Shrooms, som jag har velat se typ sen den kom ut^^ och åkte tillbaka ut till lägenheten igen :) Då blev det lite tvtittande och ombyte av snyggkläder till myskläder<3
Men nu var det ju så att vi hade planerat att äta taco på kvällen, så jag och Maja tog oss ner till City Gross där vi inhandlade alla nödvändigheter + chips x)
(Helvete vilka äckliga lammhjärtan vi hittade där inne :S Usch, om jag inte mådde dåligt av äckelfilmen sen så mådde jag i alla fall sjukt illa av att se dom xS)
Yes, sen lagades det i alla fall taco och tittades på film x)
Mahahaa, KoL höll på att dö lite där ett tag.. Kan inte förklara det, man måste ha varit där för att fatta, och för att fatta det roliga, men det var kul i alla fall xD Det handlade i alla fall om lite missförstånd och en väldigt förvånad Olivia.
Jaja, hur som helst, filmen var fedt läskig, tills man fattade hur det hela låg till.. Då blev den bara dålig. Men nu vill fan jag också prova såna dära shrooms! x)
Heh, sen var det dags att sova, somnade ovanligt fort, inga mardrömmar eller skit :) På morgonen följde Köhler med till bussen, det var otroligt peppande att gå på bussen, kl 8, och veta att det var dags för foto, svenska och mediekommunikation efter det att hon hade sagt "Nu ska jag hem och sova igen!". Fan. Avundsjukan vällde över och jag ville bara följa med henne hem igen och sova resten av dagen :S Men jag slet ihop all den lilla ork jag hade kvar i kroppen och hoppade på den där bussjäveln, så sen var det dags för en tråkig, vanlig skoldag igen :P

Har kommit på att jag egentligen inte vet vem som läser min blogg, och vem som i så fall orkar läsa allt jag skriver. Jag menar, jag vet ju själv att det blir rätt långa inlägg ibland.. Oftast. Vet också att jag skriver om sjukt ointressanta saker, men som jag har sagt så många gånger förut - Jag tvingar inte någon att läsa! Den största anledningen till att jag bloggar är egentligen att ibland bara måste jag få skriva av mig lite, skriva ner en del saker som jag tänker på och så någonstans, och vad är då bättre än en blogg?
Dagbok kanske? Mahaa, nej, det skulle jag aldrig palla.
Ne - Då får Bloggen allt agera lite dagbok åt mig istället. xP

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer
Postat av: Maja

HAha, ja de var en riktigt höjdar torsdag:)

2009-03-28 @ 14:40:41
URL: http://awesomedelux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0