Lördag 21/3 -09 ---> K-krona på onsdag x)<3

Jaha, helgen blev ju inte precis som jag planerat :/ Jävla förkylningsheter och skit! :S
Så jag har väl i stort sett bara suttit här hemma och tittat på OTH hela helgen..
Yes! Vilken superrolig helg.. verkligen.
Men det är väl så det är att vara sjuk, inte kul, någonstans :'/

Ser fram emot onsdag though :) Då jävlar ska jag ner och röja K-krona ihop med Köhler ;)<3
Mahahaa xP Nej, men ni skulle bara veta hur jag blir tillsammans med den där galningen :P

Nej, usch, fy! Satan vad trött jag blev helt plötsligt. Känner verkligen inte för att göra någonting just nu.. Nej. Fan. Hej.

/L. "With You, I Had The Time Of My Life" <3

Kommentarer
Postat av: Maja

HAha, ja på onsdag ska vi röja kna:)

2009-03-22 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0