Tisdag 31/3 -09 ---> CV :D<33

Usch vad det stör mig att folk aldrig någonsin kan skriva ut rätt texter! Bläh på er :S Sen finns ju inte alla heller, tråk :/ Så jag får lista ut själv vad dom sjunger, tur då att det är lätt i alla fall ;P

Careful, You Better Watch Your Step Now ;)<3

Chemical Vocation - Ready, Set, Go! :D<3

Hoping this road will take us to the place
I've seen in my dreams
And to the place I've watched out through the crowd
I have to get there!

And I'm All Alone, Facing My Worst Fears
Taking Small Steps Backwards
I'm Careful Not To Trip
With Nowhere Else To Run
I Hide My Brains Behind The Smoke...

Chemical Vocation - Small Steps Backwards :D<3

Oh, My Gaad! Mahahaa xP Ärligt talat. Kan inte säga att det finns en enda låt på A Misfit In Progress som jag inte gillar. Den är verkligen helt sjukt bra, alltså, typ psyksjukt bra! :D<3<3
Fy vad glad jag är att jag äntligen ska få se dom, har väntat så länge på den chansen :)
PussPussPussPussPuuussssss på dom! ^^<3<3<33

Sista mars idag förresten, vilket alltså innebär att det är den första april(Nästa helg tänkte jag skriva, mahaa :P Bara för att jag har så otroligt bra koll på allt hela tiden xP..) imorgon..
Synd för mig då att jag är så lättlurad, och att alla vet det så jag vet att minst en (en viss liten nisse) kommer försöka hitta på något.. Men jag ska banne mig inte gå på något sånt där tråkigt litet skämt i år! Det har jag bestämt mig för nu, så bli inte förvånade om jag inte tror så mycket på vad folket säger till mig imorgon, hah ;)

Sky i lördags, CV på Monokrom nu på fredag och SMK på Metro nästa torsdag.. Hur fan får jag pengarna att räcka till allt!? Detta är ett mysterium för mig. Fast då har jag ju heller inte så mycket kvar sen efter allt xD

Nä nu ska jag allt skriva lite på svenskan som skulle varit inlämnad idag, bara för att jag alltid är så duktig i skolan och klar med alla uppgifter och läxor i tid ;)
Måste lämna in lappen om praktiken - som skulle varit inne igår - imorgon också xD Synd att jag inte har någon plats då, men det får väl bli projektarbete i skolan för min del, fast det skulle ju faktiskt inte vara helt fel att göra en sån där film, och få åka till Italien för finalen ;)
Nej mer om det någon annan gång.
Puss på det ;)<3

Hey! - Du är söt ;)
/L. Don't You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer
Postat av: ALEX!

SMK blir GREAT! ;D



Puss! <3

2009-03-31 @ 23:03:56
URL: http://xlajnusen.blogg.se/
Postat av: olivia

Yes ;D pussar :)<3

2009-04-01 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0