Torsdag 26/3 -09 ---> Spindelphobia :S

Yes. Sitter i en grafsal just nu och är allmänt deppig.
Kom på att vi hade sovmorgon idag - När jag redan stod där på perrongen och såg tåget komma inrullandes. Lite trött jag blev då. Så - Nu är alltså min dag ordentligt förstörd och det kommer inte att bli bättre förrän jag är nere i K-krona.
Känner även hur ångesten inför Mediekommunikationen riktigt kväver mig.

Nej, nu måste jag bara berätta om en riktigt nasty grej jag såg i förrgår. Om man inte gillar spindlar är det i alla fall det. Som för mig, som till och med lider av Arraknofobi :S Då kan jag bara säga er det att om man sitter framför datorn och ska gå in på internet, klickar på Internet Explorer och upp flyger världens äckligaste jävla bild på ett äckligt jävla spindelas - Ja, då blir man inte alltför glad/tuff.
Jag har nämligen msn.se som startsida och då har dom alltid lite "nyheter" på den sidan, och i förrgår då så var en av the headlines "Livsfarlig Spindel Hittad I Mataffär" + den äckliga bilden och en liten kort beskrivning - Livsfarlig spindel hittades i en mataffär, kan döda en människa på 20 sekunder - på det. Alltså, fan så sjukt att lägga upp det! Jag menar, tänk bara på alla oss som fick världens hjärtattack av att få se den här bilden på detta monster! Själva nyheten var ju inte heller allt för uppiggande, yes folks, nu vet vi att det finns såna där mördar-spindlar-as här i Sverige också!
Nej, usch och fy och bläh! - Jag säger bara det att jag var inte för glad på msn efter det, funderade starkt på att byta startsida i ren protest. Discusting är vad det är. Rent Avskyvärt. !

"nyheter" = Igår var dom största rubrikerna på deras så kallade news är t.ex.; "Möt Våren Tillsammans", "Våffelfrossa" och "Idol-Kevin Släpper Nytt". Men jag vet inte vad man annars skulle kalla det.

Jaja, nu ska jag fortsätta min äckliga skitdag.
Ha det bra, och se upp för dom äckliga mördar-asen, they're all somewhere out there..
Även om jag är sjukt trött och depp just nu så vet jag i alla fall att jag har en sjukt bra kväll att se fram emot, så Happyface på det :D Pussah :*

/L. Don't You Know Who I Think I Am!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0