Måndag 18/5 -09 ---> Zombiedag, typ.


"Jag är sju så jag har mest suttit framför tvn idag..."

"Jaså, var inte du 17? Hahahaa!"

"Sjuk! Jag menar sjuk! Jag är sjuk idag! ...Inte sju..."


Mahahaa xD ♥

Det där sammanfattar min dag ganska bra faktiskt.
Jag är sjuk. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Har gått omkring här hela dagen som en jävla zombie, typ. När jag inte har suttit framför tvn har jag suttit vid datan(msn och ny, härligt underbar,musik är ju i alla fall najs, yess). och nu känner jag att det bästa skulle vara att bara gå och lägga sig(och helst inte vakna igen, i alla fall inte i samma tillstånd som jag är i nu, mår äckligt dåligt!). Men först ska jag minsann kolla Talang, det är ju faktiskt semifinal, kul att se några av bidragen och kolla vad dom gör andra gången, ehe.

Så höjdpunkterna på min dag har alltså varit att jag hittade ny fedt bra musik(som jag nu har fyllt iPoden med, hih) och att den där svartvita gamla serien(från 70-talet tror jag till och med det var) var så härlig, helt underbar faktiskt! Hihi, kul! Men samtidigt lite tragiskt. Att min dag inte har kunnat vara särskilt mycket händelserikare än så. Äh! .

Men natt på er! Alla söta människor! Hiih^^

/L. Too Bad You're Beautiful  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en ny msn eller? du är aldrig inne på min msn.

2009-05-18 @ 21:42:42
Postat av: olivia

Hmm, nu vet ju jag inte vem du är men Svar: Nej. Jag har samma jag alltid haft :P

2009-05-20 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0