Söndag 10/5 -09 ---> Burn All The Small Towns.


Amor vincit omnia et nos cedamus amori <3


Fråga mig vad det betyder! Fråga mig vad det betyder! Hih^^


Cyanide & Happiness fifan x)<3

Cyanide & Happiness fiffan x)<3


Igår. Hittade jag världens snyggaste jävla shorts. Såna där hotpants ni vet. Röda eller gröna. Men det snyggaste med dom då; var det HerBrightSkies logga på rumpaaan eller!!?
Jo - Det var ju det! Haha, dom var fett snygga! Vill ha, vill ha, vill haa!

Ne - Nu vill jag bara gå. Ut eller nåt.
Hejhej, majs. :)

/L. Come Clearity. Come Serenity. <3

Kommentarer
Postat av: anissa

vad betyder det? (:

+ att köp dom! har ignen aning om vad det är för märke..men man ska fan inte vänta :P då försvinner det alltid /: och så hatar man sig själv lite för att man inte köpte dom direkt :P

sannt

ses imån!

2009-05-11 @ 20:43:13
URL: http://mademoiselleguedra.blogspot.com
Postat av: olivia

Kärleken övervinner oss alla så låt oss besegras av kärleken, hihi^^ lite töntigt kanske, men det låter fint ju :)

Du har helt rätt! Jag måste köpa dom :O

2009-05-14 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0