Tisdag 26/5 -09 ---> Sorry. Uppdatering. Kanotorientering.

Ursäkta panikångestattacken.se nyss...

Jag ska skriva om nåt najs istället...

Igår. Hade vi minsann friluftsdag - vilket innebar Kanotorientering för oss, ehe... Det var mycket roligare än vad det låter som vill jag lova! Haha, jag satt då i samma kanot som Linnéa och Carro... och det var verkligen härligt att bara glida omkring där på vattnet i det underbara vädret, wiiie! Dock var det inte lika najs att behöva paddla ända från Fredriksskans, förbi Lindö, mot Skälby och halvvägs till Öland och tillbaka fiffan... Haha, dessutom åkte vi igenom världens sjukaste lilla äckliga tunnel! Alltså, allvarligt talat, det var helt sinnes! Jag har inte klaustrofobi, men då var det inte långt ifrån! Kul att det filmades när jag satt där inne med panik och skrek saker som "AAH, det är massa döda människor i vattnet!" och "Neeej! Fyy FAN! Det är massa spindlar här inne!" och "Usch, det är så mörkt... AAAHH!!", mahaa, galet!

Jag är lite galen, hihi!

och NU ska jag dricka kaffe, och titta på The Mentalis(d.v.s. spana in snyggingmannen) - Yeah! :)

/L. Jag trodde jag var glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0