Tisdag 5/4 -09 ---> Who Will Stop Me!?

Ehrm...

Hosthost...

Jaha...

Trött...

Idag. Var jag i skolan - som vanligt. Skolkade sista lektionen - som vanligt. När jag kom hem ringde jag S - som vanligt. Men sen! Gick jag till A och så kom S dit då. Dom skulle tydligen till Kalmar och kolla lite och äta och sånt där trevligt, dom 3 och T. Så självklart hängde jag på ner - Igen. Så dagen har varit:
Högsby -> Kalmar -> Högsby -> Kalmar -> Högsby.
Lite segt att hålla på och åka fram och tillbaka sådär kan man ju tycka. Men det var lätt lika mycket värt det som alltid! Det blir mycket kul ihop med dom där människorna!



With My Hands Around Your Neck...
Who Will Stop Me Now... Who Will Stop Me Now? Who Will Stop Me Nooow!?


Finch - Three Simple Words <3

Jag skojar inte. Seriöst bra låt!
Ooo, och HerBrightSkies, Fifan! Har ni inte hört nåt med dom så gör det, god dammit! Typ, Burn All The Small Towns och I Love The Bomb(för er mesar som inte gillar screams, hah^^)

The Rain I Catch In My Hands
Burns Through The Skin, Down To The Bones...


HerBrightSkies - Black Lungs & Dollar Signs
! <3



Ne, fy fan.
Psyksjukt trött nu. Så - God Natt Party People!

/L. When The Bomb Breaks The Glass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0