Torsdag 21/5 -09 ---> Olivia says Hi!


Hmm... Kom precis hem, vart hos Soraia hela kvällen, och träffat peeps - Naajs!
Dock är tydligen mitt nya smeknamn här i Högsby "Spyan". Tack för den, liksom! Mahahaa!
Fest imorgon igen, dock blir det nog inte lika hemskt som sist jag var och röjde här hemma ;)

Nämen fy! Nu sitter jag ju här och låter som värsta fjortisen!
Typ - Hej! Kolla på mig! Jag kan festa och bli full!
TöntOlivia . Det borde vara mitt smeknamn istället. Ehe, nedå, skojskoj^^

Men som sagt, fest imån... Kan bli kul - Skulle dock lika gärna kunna suga apröv också.
Det vet man aldrig innan hur det blir i den här lilla hålan.

Klippte mig igår förresten! Amagaad liksom! Mihihi^^
Men det blev rätt så nice faktiskt... Lite lugg. Lite kortare. Lite blond slinga. Yess!

Äh, nu ska jag sova. Hej på er!

/L. Saosin! SaosinSaosinSaosiiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0