Söndag 24/5 -09 ---> Mat, hihii^^

Breaking my back just to know your name
Seventeen tracks and I've had it with this game
I'm breaking my back just to know your name
But heaven ain't close in a place like this
Anything goes but don't blink, you might miss
Cause heaven ain't close in a place like this
I said heaven ain't close in a place like this
Bring it back down, bring it back down tonight
Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight


The Killers - Smile Like You Mean It
<3

Festen i fredags var helnajs... Kan inte säga annat än att det blev en mycket lyckad kväll, hihi.
Igår. Åt jag mat typ hela dagen... Haha! Seb konfirmerades nämligen idag så vi hade middag och skit då.. Idag. Har jag också ätit massa mat... Middag för andra sidan av släkten... Det är fan det enda bra(för mig då) med konfirmationer, all maten, hihihi...
Att sitta i kyrkan i nästan 2 timmar var dock inte lika najs, ehe...

Idag är jag nog dessutom världens ledsnaste människa... Åh! My god! Vill inte mer nu! Varför ska all skit hända mig, så är det fan jämt! Det är alltid bara Olivia allt går ut över, damn it! :'(
Okej, det är väl kanske inte alls så... - Men just nu känns det så, och just nu sitter jag här och tycker synd om mig själv... Patetiskt, right?

/L. All These Things That I've Done <3

Kommentarer
Postat av: anissa

då får man tänka på allt bra ju :) och äta lite till (: <3

2009-05-25 @ 10:53:31
URL: http://mademoiselleguedra.blogspot.com
Postat av: olivia

Absolut! Jag åt massa, hihii :D <3

2009-05-25 @ 21:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0