Torsdag 7/5 -09 ---> Kebabpizza utan kebab.

My God, jag älskar verkligen Cyanide & Happiness! Så jävla bäst! :D

Usch vad jag älskar Cyanide & Happiness - Så jävla Bäst! <3



Hade ett helvete idag. Så jag var hemma. Orkade inte skolan.

Mams födelsedag också, köpte en superfin klänning(från JC) till henne igår, mycket uppskattad - som tur var. Najs.
På lunchen åkte vi minsann till Åseda och åt pizza, och glass, gottgott! Men det var allt lite pinsamt att beställa en kebabpizza utan kebab på, ehe. Glassen - Magnum Temptation Chocolate - var fett god, och alla måste smaka den!



Fick ett sms på morgonen:
Vi ska slås ihop med de andra klasserna i trean. Rektorn kom in här nu och typ släppte en bomb. Fyfan :S

och jag kan inte göra annat än att hålla med och undra hur fan dom tänker egentligen!? Ofta dom är så smarta! Det är ju precis som att dom verkligen vill vara hatade. Dom kanske får en kick av det. Vad vet jag? Hur som helst så tycker i alla fall jag att det är förjävligt. Alltså, okej, det kommer säkert att bli bra och sådär men ändå! Måste säga att jag allt tycker lite synd om A-klassen - det är ju faktiskt dom som får det värst, för tydligen ska dom dela upp så att vi - C-klassen - ska gå med halva A, och andra halvan ska gå med B-klassen... Hmm, dom kan inte ha tänkt igenom detta ordentligt alltså... Jaja, det blir säkert bra, det är sånt som märks...



Waiting And Waiting... This Is Killing Me Too!

HerBrightSkies - Some Live Their Lives <3



Hah, fick bilderna från Valborg igår, så idag åker dom upp på FB! - Det roliga är att det ju snart är en vecka sen xD Blablabla... Vi hörs! Eller nåt...

/L. Cheer On!

Kommentarer
Postat av: Ronette

kom till skolan imon och skriv på vår protestlista!

2009-05-07 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0