Lördag 2/5 -09 ---> Mörlunda/Målilla/Hultsfred igår. Kalmar idag. Högsby imorgon.

Igår. Brände mig äckligt mycket och så nu är jag röd! Fy vad fult! och ont gör det!

Kväll. Åkte en sväng med Karlsson, Viderholm och Hultman, ehe...
Mörlunda(åkte hemifrån) --> Målilla(Kolla kortet) --> Hultsfred(tanka) -->
--> Målilla("puben" och öl) --> Mörlunda(hem till Karlsson)...
Roligt men har världens blåmärke, och en bula typ, på kinden nu - Slog i som fan när det bromsades lite xD Meeeen. I alla fall, som sagt, åkte hem till Karlsson sen då och hängde där med lite folk en stund^^ Sen vinglades det hem(på grund av tröttheten då alltså, ehe) och sen somnade Olivia som en liten majs.

Idag. Vaknade jag av ett sms...:

Nu åker vi snart :) Upp och hoppa snart ska vi shoppa :)

kom jag på att jag, och Waltersson-arna skulle till Kalmar idag, roligt, men var fett trött. Så jag segade mig upp och sen åkte vi... och det har varit typ shop 'til you drop hela dagen. Det som inhandlades var: 2 nagellack(1 svart och 1 silverglittrigt), svarta shorts, en svart kort tröja, ett svart linne, denimleggings(inte riktiga jeansleggings, utan såna där stretchiga saker som ser ut som jeans.), och en liten svart väska. Hmm, det kanske inte var så mycket... Hur som helst så var det ju då jag den av oss som handlade mest och Ja, mina pengar är slut nu i alla fall. Träffade på lite trevligt folk också^^ Alltid lika roligt!

Snart. Robinson! Alltså ska jag snart ner och sitta och vara den enda som hejar på Christian igen! Yess! och på Lukas x)

Imorgon. Hem till ApHögsby igen. Sug.
Men nu finns det ju i alla fall lite najs folk där.
Hej! .

/L. Öööhh ?

Kommentarer
Postat av: Sopi:)

Ja, de håller jag helt klart med om:) ja de får vi ta och göra=)

2009-05-04 @ 22:35:50
Postat av: Sopi:)

Ja, de håller jag helt klart med om:) ja de får vi ta och göra=)

2009-05-04 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0