Torsdag 14/5 -09 ---> Tha plan.

Okej, bara för att förklara för er hur det är.
Så tänker jag faktiskt kopiera min status på FB.
Tyckte att jag lyckades förklara min situation ganska bra där.

Jag är för jävla trött. Det gör mig lite dum i huvet. Så det har nu resulterat i att jag sitter här och lyssnar på Bloodhound Gang. Damn, inte bra. Borde egentligen göra klart läxorna och städa äckelrummet så jag kan få sova lite sen men neheheej, istället sitter jag här och diggar Jimmy Pop. Fy fan. Somnar nästan bara jag tänker på det.

Yeas, that's pretty much it.

Imorgon har dom små ettorna minsann redovisning av resultaten av deras reklamvecka.
Jag har ju då redan sett ett smakprov, så går det när man hänger med RörligBildPeter, hihihi. Den var helt okej faktiskt. Men ser såklart fram emot att få se resten av alla filmerna. Själv var man ju frånvarande(Danmark) under vår redovisning så det ska bli kul att se det i år.

och sen är det mörlunda som gäller(fredag-lördag i alla fall) - Majs på det!

Myyys!
Nu ska jag göra klart allt så jag kan sova - Yess - Sounds Like A Plan!

/L. I'm The Root Of All That's Evil - Yeah, But You Can Call Me Cookie ;D
(så går det, efter bara nån minut som man lyssnat på skiten, mahaa)

Kommentarer
Postat av: Maja

Vet du i helgen om du kommer eller inte?

2009-05-15 @ 07:50:21
Postat av: olivia

Jo, jag vet, och jag kan tyvärr inte :S Det blir för mycket då på onsdagen, ska ju klippa mig och sen måste jag till skolan och hämta kamera och skit..

2009-05-15 @ 14:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0