Måndag 2/11 -09 ---> Helg ♥

You're a smart kid - Stay the hell away from love!

Gick in i en vägg igår. Eller, nej, vänta... Sprang in i en vägg igår.
Var och spelade LaserGame i Kalmar(bakfull dessutom). Well, det var mörkt och... Ja! - Jag tyckte att det såg ut som att man kanske skulle kunna gå runt den där jävla väggen... Sååå - Jag tog fart och sprang helt enkelt... Men, nehe! Det var minsann inte meningen att jag skulle kunna springa igenom den där väggen. Nej. Det enda som hände var att det hördes ett krasch, jag flög bakåt och sen blev det svart. Vaknade efter sådär 5 minuter med ett sprucket ögonbryn, blått knä och en sprängande huvudvärk. Guuud va underbart!
Resultatet var såkart att jag vaknade idag med en fet blåtira och ett väldigt mysigt knä som det inte alls gör ont i... Fan va bra jag är alltså! Fast annars va det ju kul, ehehee :P

Men lördagskvällen däremot! En riktigt lyckad kväll!
Planen var ju då från början att jag skulle åkt på Rookie men slutade med att jag hamnade på en fest i B-måla... Av alla ställen! Så landar man på FolketsHus i B-måla! . . . . .
Fy. Fan. Vad tråkigt det låter alltså! Men fan alltså, jag blev riktigt förvånad!
Hade aldrig kunnat tro att man kunde ha så jävla roligt där! Riktigt lyckat, som sagt! Coverbandet som spelade va grymma och efter det, dansade vi typ konstant i 3 timmar!
Alltså. Under detta lov har jag nog kommit fram till att oplanerade fester blir oftast bäst!

Ahahahaa! Jag har i stort sett bara festat(sönder?) hela mitt lov; vad har ni gjort? ;)

/L. Your Eyes - Slit The Throat Of All I Know

Kommentarer
Postat av: Köhler

haha, förlåt olivia men de lät jävligt roligt du sprang in i väggen:P

2009-11-03 @ 14:42:00
Postat av: Linden

Ahahaa, ganska säker på att det såg roligt ut också! ;D

2009-11-03 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0