Lördag 7/11 -09 ---> StarWarsSjukan?


Yeah! 2 superserier till - Psych och Flashforward (Y)
Psych. Typ asgammalt. Heh. Men lika bra för det!
Love it; "Lalallaa Psych you out in the end".. Yesss! Hehehehh...
Flashforward. Nytt, 2009, och rätt mainstream. Men superbra i alla fall! Ehe.

Idag vaknade jag av att jag inte kunde andas. Mysigt va? Tänk er själva, "Oj! Nu vaknade jag och jag får visst ingen luft.. Hm, och sååå.. Vad gör jag nu..?". Eller nåt. Jag fick i alla fall panik! Halvvägs upp i trappan till övervåningen - var på väg upp för att dricka nåt - ramlade jag ihop i en liten hög. Enda tanken just då var "Jahapp. Nu kommer jag dö också. Här! I trappan.. Kul!" Men det gjorde jag minsann inte. Nej då! Jag tog mig hostandes upp sista biten och lyckades samla tillräckligt mycket krafter för att be Sammie(det va bara han som va vaken då, ehe) att göra te till mig. Hehe, och sen blev det minsann bättre! Så jävla underbart att kunna andas igen och inte behöva dö idag! Fast, det blev ju inte bra - låter fortfarande som Darth Vader när jag andas och som Yoda när jag pratar(han är hes som fan för er som inte vet)...
Trevligt med lite Star Wars associationer. Mahahahahaaa!

Men bläh! Fy fan vad jag så inte orkar med det här just nu!
Nej jag tror minsann att jag går och lägger mig igen.. Eller.. Ja, förmodligen kommer jag bara gå och lägga mig framför tvn(igen), eheheheheee...
Men när man är sjuk så får man faktiskt va jävligt seg! Hur jävla seg man vill!

/L. Show Me How To Lie

Kommentarer
Postat av: Köhler

HAHAH, du är förjävla rolig:P

2009-11-08 @ 20:43:35
Postat av: Lind

Ahahaa, du kan va! ;D

2009-11-09 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0