Måndag 16/11 -09 ---> Mm.


And This Is The New Number One.


Hade svenska med BullEva idag istället...
Ha, och plötsligt känns inte Ir'en-eh så hemsk längre! xD

- Jaha, nu tänkte jag gå igenom lite styckeindelning(inför NaProvet) för det kan vara bra att veta... Nej! Men ni FÅR inte rita på våra bänkar! Ni får inte det! Så sluta upp med det nu! ... Jaha, styckeindelning då, och blablablablablaaah...

Ja. Hon är konstig. Riktigt konstig. Pratar och pratar och pratar. Känns aldrig som att det ska ta slut! Konstigt att man inte går på engelskalektionerna då? Näj.

Haha, som att jag är så mycket bättre på att inte vara konstig(eller nåt)! Just nu sitter jag t.ex. och lyssnar på Anttila, mahahaa! Fast det är rätt bra ändå! Precis soooomm diiiiig!

Fy. Fan. Vad inte glad jag blev idag på morgonen då! När jag kom ner till stationen. DÅ(!) kom jag på att jag hade glömt min mest älskade iPod hemma! Cepe, hann ju inte precis gå hem och gå tillbaka igen, så jag funderade allvarligt på att gå hem och bara lägga mig igen...
Fast... Det är ju faktiskt aldrig bra att börja veckan med skolk.

Ojojoj, och nu blev det visst lite RATM - Whaaaat!? Vaafaaan händer? Killing In The Name Of... Blablablaa, Fuck you I won't do what you tell me! Haha, fast den är rätt nice..

Nesh nu jävlar! Kör vi lite Rise Against och In Flames - Yeah, det gillar vi! (Y)

/L. Pjanoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0