Onsdag 18/11 -09 ---> Film amagad!


Heheheheheeejj! ... Eller nåt.

Nej nu har jag tittat på Dude, Where's My Car? i två dagar(ja, alltså, jag såg början igår och slutet idag.) och jag tror att jag äntligen har kommit fram till vad jag verkligen tycker om den. Så. Här kommer mitt expertutlåtande(ah, sure!)..:

Okej, alltså, bara det att det är Ashton Kutcher och Seann William Scott som spelar huvudrollerna är stort. Bara det höjer ju kvalitén betydligt. Inte helt otrevligt att titta på heller, heh. Mäen(som Tony Irwing hade sagt)! Det är ju inte alls en bra film. Egentligen. Den är bara så sjuk, så konstig att man inte kan tycka illa om den. Ja, men det är lite som när du ser en riktigt fulsnygg människa. Lite på det sättet, man vill inte tycka om den(tycka att den ser bra ut) men man kan inte låta bli! Haha, dessutom kan jag bara inte låta bli att skratta, så knas är den. Dom flesta scenerna är bara för sköna men favoriten är utan tvekan;

"Dude, they're everywhere!"
"Hey, I saw this thing about ostriches on Animal Planet!"
"They're lamas dude!"
Blablabla ... och "Stupid lamas!"

och

"Dude! You've got a tattoo!"
"Hahahahahaa!"
"So do you, dude!"
"Noo? Hahahah"
"Dude, what does my tattoo say?"
"Sweet! What about mine!?"
"Dude! What does mine say!?"
"Sweet! What about mine!?"
"Dude! What does mine say!?"
"Sweet! What about mine!?"

Ahmagaad, så jävla dåliga! Men så jävla bra xD

Dock hatar jag verkligen "specialeffekterna", om man nu ens ska tillåta att kalla dom för det. Så jävla illa, asfula och bara allmänt cepedåligt gjorda!
Jag har dessutom kommit på en sak, som handlar om en annan awesomefilm, The Hangover. Vilket jävla plagiat den är alltså! Har bara inte tänkt på det förut men jag kom på det när jag började kolla på denna igår. Den handlar ju liksom också om några som vaknar efter en fest, inte minns ett skit och börjar gå tillbaka för att komma på vart det dom letar efter har hamnat nånstans. Fast då letar dom efter sin bästa kompis och inte sin bil. Haha, aja, whatever! Nu ska jag sluta tjata om film. Om Dude, Where's My Car?.
Men jag gillar den, skarpt! Ska ni veta... och, fy fan, har du inte sett den så gör det!

Jo, förresten, en annan superfilm; Zombieland! Se den.

Blablablablablabla, blah på er!
Nu ska jag kolla lite Tim Burton - Så lätt bäst (Y)

Haha, aaa, jag gillar film people!

/L. Enjoy The Little Things.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0