Tisdag 3/11 -09 ---> Men. Blä på dig!


Just tell me what you want 'cuz I'm over it now.

Gaaaahh!! Jag veeeet! Du är så sjukt jävla awesome!
Måste du påminna mig om det hela tiden eller, jävla aapaaa!?
FYYY FAN va jag H A T A R dig!! No kidding... - Gå och Dö, helst .

That's Right, I Said It!

Okej. . . . Normalt Olivia. . . . ?

Näh, men jag är sjuk. Så jag får väl skylla på det, ehe.
Bläh! Vaknade och mådde bara så jävla dåligt idag. Hm...
Det kanske är så det blir när man håller på och springer in i väggar?

Ooo.. Alltså! Är det någon som har hört talas om Everwood?
En av dom lätt bästa serierna på tvn just nu? Går på Kanal 5? Någon? - Nej .
Trodde inte det heller. För dom enda serierna det pushas för och pratas om är ju typ bara sånadär som True Blood, Desperate Housewives, Paradise Hotel och kanske lite Grey's Anatomy... Visst, en del av dom är bra men dom riktiga pärlorna är ju dom där små, annorlunda serierna som alla glömmer bort! Som t.ex. Being Human och nu Everwood då.
Ja, Fiifan! Jag gillar dom istället, sååå mycket bättre! För att jag hatar allt som är mainstream?
Ahahaa, nejdå inte allt. Men det är sant, ogillar det mesta med såndär skit faktiskt!

Kollade på The Proposal igår.
Inglourious Basterds(igen) idag.
Bröllopsfotografen(bio) förra veckan.
Tre, väldigt olika, men väldigt bra filmer. Yes, jag gillar dom! och dom som inte har sett Bröllopsfotografen och Basterds borde verkligen göra det(om man gillar film, ehe)!

och Blahblahblaaahh!

/L. H A T A R sa jag.


Kommentarer
Postat av: anissa

hah! everwood! jag kollar med på det ibland haha :) Det är bra. haha.

2009-11-05 @ 16:59:36
URL: http://littlemissblog.blogg.se/
Postat av: Köhler

ville bara säga att du är bäst:)<3

2009-11-06 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0