Torsdag 1/10 -09 ---> 1, 2. ... och 3.


Men...
Vad händer liksom!?

Vad gör jag här, egentligen!?
...

Jo. Jag peppar. Peppar satan! För Rookie -09! och jag längtar sönder mig. Typ.

Ooo, asbra låt som har "plågat" hjärnan hela dan;

I am afraid that you have burned this bridge.

I'm done - I don't wanna hear it.
I don't want to know for sure what is real anymore.

A straight faced lie. Say it to my face.
Look me in the eyes and just, say it to my face...


Hidden In Plain View - I Don't Wanna Hear It . Gosh, love it!

Tredje körlektionen idag dessutom... Gick dock sämre än förra?
Shiet, stackars Mohammed MohamMeti alltså. Det kan bara inte vara lätt...
Han måste ju helt enkelt skämmas när han sitter där bredvid mig och jag kör.
Jag vet att jag hade skämts - Eller, ja, gör ju det då. Det är nästan för pinsamt.

Yeeeeeaaaaahh, I Miss You And I'm Gonna Sing You A Sad Song!!

Olivia och Sabrin tog dom viktigaste, bästa besluten igår (Y)
1. Sluta vara såna idioter och tänka liiite mer på vår hälsa.
2. Heeemliigt (A) (Dagisnivå på att skriva så? Jo, jag vet.)

Men, ja. Det andra handlar väl också om vår hälsa egentligen?

"Hälsa". Fan vilket knasigt ord.
Om man läser det många gånger.
Haha, "skämmas" också... xD

So call on your angels, to get your fall tonight.

och blablablablablaaahahahahaaaa.

Okej... Så. Alltså. Vad gör vi? Vi peppar! .

Undrar om någon orkar läsa hela mina långa och väldigt totalweirda blogginlägg egentligen?

Trött? Yeas. och det är det blir såhär.

/L. You're everything I wan't - You're everything I need


Kommentarer
Postat av: anissa

jag läser :) <3

2009-10-02 @ 23:47:29
URL: http://littlemissblog.blogg.se/
Postat av: olivia

Hihi, va bra :)<3

2009-10-05 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0