Torsdag 15/10 -09 ---> x)

He-he-heeey!

Vet inte om ni börjar bli trötta på att jag har börjat slänga ut en massa(som jag tycker; roliga) citat. Men i så fall skiter jag faktiskt i det, ehehehehee..;

Jag och Seb var inne på Konsum och skulle köpa chips för några dar sen. När vi står där och diskuterar(slåss?) om vilka vi ska välja så kommer det in ett gäng på tre män i jaktkläder..;

"Ah gubbar, vilka chips ska vi ta då?" säger den första av dom.
"Ta de där, dom e goda" säger nummer 2 och pekar på någon Sourcream sort, med less fat.
"Ja, de tar vi." säger den första.
"Ja, de blir bra... Eller, nej. Förresten! Inga jävla 'less fat' här inte! Ta en riktig jävla kaloribomb!" nästan skriker den tredje av dom.

Så istället valde dom helt vanliga Sourcream & Onion, med lika mycket fett i som det ska va.
Jag och Seb. Skrattade ett bra tag efter det. Kul att man känner 'gubbarnas' barn också xD

Eller, en annan sak, som mams sa för några dar sen.
Sitter vid matbordet, och hon börjar såklart klaga på att jag äter för lite, som vanligt..;

"Haha, Olivia kanske har anorxia." säger Seb.
"Ahahaa, ja, visst va!? Nej du! Det har jag inte." säger jag, småsur som alltid.
"Nej. Det har hon verkligen inte!" säger mams.

Jag, Seb och Sam börjar skratta. Mom fattar dock inte vad som är så kul?
Sammie förklarar att det lät som att hon menade att jag var 'typ asfet'... Ännu mera skratt.

OliviaLind.
Har snöat in på Twilight. Mhm, moget va?
Dessutom kanske ni tycker att jag är lite sen, men nejdå, har redan läst första och andra boken och sett filmen men jag känner mig alltid lika nördig när jag läser böcker så brukar inte precis berätta det och absolut inte skriva det här! ...
Varför jag känner mig nörd? Ingen aning egentligen.
I alla fall, så visade mami en gaaanska rolig grej för mig nyss...
Vakna med The Voice har tydligen något i sitt program som kallas "Rapattack" där dom får in meddelanden från folk som tycker att t.ex. deras kompis eller syster eller va fan, har - precis som jag - snöat in på något särskilt. Okej, nu är jag verkligen inte lika patetiskt desperat och äckligt överdriven som den här tjejen Mava som har fått den här Rapattacken, men mamma tyckte tydligen att det skulle vara kul att visa den för mig.
Ahahahahahaa, och visst fan var det jävligt roligt alltså xD

Kolla fiffan!
Tyvärr vet jag, ärligt talat, fortfarande inte hur man gör när man lägger upp videoklipp från Youtube här så nu slänger jag bara upp länken istället, men kolla på den! :D

http://www.thevoice.se/program/vakna/jingelmannen/blogg/1222-rapattack-vampyrlat-till-ett-twilight-fan

Ehehehehee...

Nej, nu ska vi iväg till doktorn, han ska trycka och klämma på min fot - det gör så satans ont! Men annars kommer jag ju för fan aldrig att komma iväg till sjukhuset.

/L. Do You Know What's Worth Fighting For?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0