Lördag 17/10 -09 ---> Knahahaaass :D

Kul kväll igår killar! Lite häng med mörlundafolk - innebandy i Högsby, pizza i Ohamn och film i Mörlunda, lika najs som alltid, ehe (Y)
och Hey! Idag har jag, typ, bott i min mössa eftersom att mitt hår har varit ganska så apstjärtsfint hela dagen.. = Inte lika najs...
Såg snö igår. och Blev en aaaning, liiite deprimerad...
Så jävla tråk att det ska komma och förstöra allt nu, liksom..

Oookej, några av helgens bästa citatiaions..:

Igår. Jag, Sammie, Seb och papa är inne på donken för att äta lite... Självklart hade jag precis tvättat håret innan vi åkte hemifrån och därför körde jag på mössastylen då också(får för jävla lockigt hår ibland). Men när jag skulle sätta mig tog jag faktiskt av mig mössan(!)..;

Sammie - Olivia. ... Du får ha mössan på dig om du vill..!

Ehehee, tack för den! Då vet jag ju verkligen exakt hur fint det var!

Igår. Vet inte riktigt vad det handlade om, men jag hörde det xD ..;

Sammie(skriker nästan) - Men Sebbe! Fan! Är du helt jävla utvecklings-KRASCH!

Okej. Lillen tänker alltså säga, 'utvecklingsstörd' men innan han hinner säga 'störd'; slår han sönder en vas som råkade stå på ett bord... Hmm?

Idag. Jag skickar sms(okaj, inget citat precis, men ändå)..;

"Nejfbi, det blir arab."

Smart .

Idag. Jag, Nicki, E & E sitter vid köksbordet. Frasse(hunden) ligger under bordet..;

E - Mamma... Han sitter och äter på den där hunden..!

Ahahaa, det roliga var att, då, visste inte jag att han hade en leksak som ser ut som en hund. Så, ja. Jag hann inte tänka så långt och fattade det som att han satt ooch åt på en annan hund...

Alltså, fan kom på det nu, att jag tror att jag tycker att allt detta är så kul bara för att jag tänker som OliviaLind tänker, och man kan aldrig veta hur hennes associationer går?

Jajaja!

Såååå, nu åker vi snart, till Berga.. På lite middag, heh. Kul? Jo, faktiskt ganska najs :)

/L. Because of me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0