Torsdag 22/10 -09 ---> Welcome!


Kid Down - yeah! (Y)

She turns out all of the lights
When she looks in the mirror
The pain that's stuck in her eyes
Can she turn this to the right track?


I'll Do (It For You)

And I'd Break My Back
To Keep You Safe...
Hell! I'd Break Every Single Bone


Break My Back

The importance of being loved
Affects you in more than one way
...
The cure for this is to try
Try harder, there's no such boy alive
(Ja, jag ändrade lite där..)
It's like pointing a gun into your face
Pull The Trigger; Take Me To A Beautiful Place


Luck Comes Easy

Please could i try and push you down these stairs?
Let us count all the fractures and do it all over again?


Pretty Teeth


Bästa spellistan i iPoden just nu innehåller ett gäng album av:

Hidden In Plain View
Intohimo
ChemicalVocation
Kid Down
HerBrightSkies
Angels And Airwaves
A Day To Remember


och Saosin, såklart. Ooo, älskade Saosin!

Hahahahahaa fan va tönt jag är..! Jävla musiknöööeerd alltså!

Nej.
När en stor, fet fordonslärare kommer och ställer sig framför dig i kön i matsalen med ett "Ursäkta, kan jag gå före här?" Nej. Då vill man verkligen säga det; Nej. "Nej. Verkligen inte! Gå och ställ dig längst bak istället ditt jävla fetto! Tror du att du kan komma här och få nån jävla särbehandling bara för att du är så satans cool och jobbar som fordonslärare eller!? Nej. !" Men. Det gör man ju inte, eller hur? Nej. Istället blir man bara lite småsur men kollar ner i golvet och säger inte mer än ett litet frammummlat "Mhmm..."... Helvete! Vad förbannad jag blev på den där jävla tjockisen! (och, nej. Han va inte ens lite tjock egentligen.. Bara till sättet - Bufflade sig fram som en annan jävla ... Ja, buffel!)

Niet. Nu måste jag nog gå ner och ta tag i mitt liv. Städa lite och dona.. Hejs!

/L. MusiQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0