Onsdag 7/10 -09 ---> Vidrigt.


Igår. På tåget hem från Calmare hände något kul.
...
Eller, ja, för mig som har världens bästa humor va det i alla fall kul...
Okej, hur som helst så är det ju så att Kustpilen har två vagnar. Vagn 1 och Vagn 2... Oj! Jävla logiskt alltså! xD
När jag gick på tåget gick jag på i vagn 2.
Då tänkte jag att "Hm, jag sätter mig på andra sidan dörren. I Vagn 1." och fråga mig inte varför jag tänkte så men så var det i alla fall. Men att gå igenom dörren va som att gå in i en jävla finsk bastu! Visst, det va väldigt varmt på hela tåget men i Vagn 1 var det helt otroligt sjukt jävla varmt! Det kändes, helt seriöst, som att tåget höll på att brinna upp eller något. I alla fall så gick jag tillbaka och satte mig i Vagn 2 igen.
Efter ett tag kom det en gubbe och gick på tåget. Han gick för att sätta sig i Vagn 1...
Det skulle han inte ha gjort...
När han gick igenom dörren såg det ut som att han slog i huvudet i en vägg eller nåt. Ryckte till och stannade. Vände på sig för att gå tillbaka till Vagn 2 men sen tyckte han förmodligen att han skulle verka konstig, eller nåt, om han gick tillbaka (mhm, precis som att han inte redan hade blivit ett skrattobjekt) och satte sig.
Så det slutade med att han helt enkelt satte sig därinne.
Sen(och det var nu jag tyckte att det började bli roligt). Kom det in en tant på tåget. Hon går rakt igenom Vagn 2 för att sätta sig i Vagn 1 istället(hon kanske tyckte det var för varmt i sin dunjacka inne i Vagn 2 - Vad vet jag?)...
Det skulle hon inte ha gjort...
När hon gått genom dörren såg hon ut som att hon slog i huvudet i en vägg eller nåt. Ryckte till och stannade. Vände på sig för att gå tillbaka till Vagn 2 men sen tyckte hon förmodligen att hon skulle verka konstig, eller nåt, om hon gick tillbaka (mhm, precis som att hon inte redan hade blivit skrattobjekt numero 2) och satte sig.
Så det slutade med att hon helt enkelt satte sig därinne.

Alltså - Precis som den första, gubben!
och tror ni då att jag tyckte det va kul eller bara allmänt jävla asroligt? Ahahahahaa xD

Nej. Det där var fruktansvärt ointressant och bara väldigt roligt om man heter Olivia Lind och såg det hända... Ehehehehee...

Vidrigt.

Det är ett väldigt härligt ord alltså! Ett bra ord.
Har jag kommit på. Det förklarar mycket - snabbt.
Hörde t.ex. ett par killar prata om maten i skolan idag..:

"Ah, men det va asgod mat idag ju!"
"Öh? Vad åt du egentligen? Det va asäckligt ju."
"Ah, men va åt du för sås? Den med skinka?"
"Ah... Skinksåsen."
"Men den va asgod ju!"
"Nej... Maten idag, det var fan vidrigt."

Killen vänder sig om och går. End of discussion liksom.

Nähä! Nu går vi till Sabrin (Y)

/L. I Still Know The Way To Make Your Make Up Run


Kommentarer
Postat av: anissa

HAHA! tyckte med det var kul (: något jag hade skrattat åt om jag såg det ialla fall (: hihi



vi ses imån!

2009-10-07 @ 20:48:32
URL: http://littlemissblog.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hihi, det va det också! :P

Det gör vi! :)

2009-10-08 @ 09:44:23
Postat av: Maja

HAHa, ja tyckte fan de var roligtxD

2009-10-09 @ 18:58:23
URL: http://kohleristheshiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0