Måndag 12/10 -09 ---> Två!


Idag. Är det TVÅ månader, jag upprepar, TVÅ månader kvar!!
Sen! Är det minsann JAG som fyller aha-haha-ha-haaartoooonnn!! Yeeiii!

Jag och Irén-eh hade nyss en liten konversation..;

Jag - "Har du kopplat in skrivaren så att man kan skriva ut än?"
Irén-eh - "Amen det är väl bara att koppla in kontakten där?"
Jag - "Ja. Men har du gjort det än?"
Tanten - "Men det är ju bara att koppla in den väl?"
Jag(lite smått irriterat sådär) - "JA"

Det roliga va att hon inte ens hade gjort det. Smart.

och Hey! För nu slutar vi snaaaeeert! (Y)

/L. 9148 .


Kommentarer
Postat av: anissa

:D tjohooooo vilket party det blir dååå :D :D

2009-10-13 @ 19:11:15
URL: http://littlemissblog.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jaa! Om det blir! :D

2009-10-15 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0