Söndag 11/10 -09 ---> Uppdat.


Panikartat.

Ja, jag har precis haft en liten smått chockartad upplevelse, har precis sprungit omkring i ungefär en halvtimme och letat efter ett asviktigt papper... Ett VITT papper! Skrek nästan av rädsla för att ha tappat bort det, som är typ det viktigaste av alla... Sen! Kom jag på att det inte alls var ett vitt papper jag letade efter, nej, det var ju Ett BLÅTT papper!
Faktiskt, så var det det där blåa pappret, det som låg precis framför ögonen på mig, mitt på tangentbordet... Ja, Just det! Det var det ju!

Hm. Ja. Panik kallar jag det.

/L. Ångest

Kommentarer
Postat av: Emmy

hahahhaha :) du är för söt

2009-10-11 @ 20:03:34
URL: http://emmyblennborg.blogg.se/
Postat av: anissa

haha! när jag läste det där "vitt papper" kom jag på när vi hade rörligbild lektion. haha.

Jag har inte fått det där pappret...vilket papper? öh......ett vitt papper.."

smart tjej likosm :P trodde detta var i samma klass, men detta var något helt annat :) det var ju blått (: hii

2009-10-11 @ 20:50:28
URL: http://littlemissblog.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahaha :P Åh, ja, just det! Fäen så smart, som jag typ ;)

2009-10-12 @ 12:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0