Torsdag 8/10 -09 ---> Nöjt.

Är så jävla nöjd.
Hahahaa, det är helt sjukt!

I förrgår var jag inne på BikBok för att leta jeans. Hittade två par som kostade 299 kr styck. Köpte båda. Hade dock bara hunnit prova ett av paren och när jag kom hem bestämde jag mig för att lämna tillbaka dom andra eftersom dom inte alls satt lika bra.
Så igår gick jag in där för att lämna tillbaka jeansen och tänkte bara kolla lite på ett av borden där inne där dom hade jeans för 99 kr paret, något sånt kan man ju inte bara gå förbi liksom... Hittade två par! Så jävla glad! Dom hade dessutom kostat 299 och 699 kr innan!
Så alltså(och detta räknade jag ut igår, ehe) fick jag tre par jeans som skulle kostat 1300 kr sammanlagt, egentligen, för 500! - Istället för bara två par för 600 x)

Så. Bara på grund av något litet som detta har jag gått omkring i två dagar nu och bara varit allmänt jävla helnöjd. Hahaa, det är nog bara jag (Y)

Tänkte skriva att det va tisdag idag. Sen kom jag på att det är torsdag...
Yeeeaaasss!! Så jävla gött! Då är det alltså snart helg igen(imorgon). Det gillar vi! Mycket.

Oj. Skulle ju visst skriva klart min analys om stafettfilmerna... och så sitter jag och skriver det här istället... - Hoppsan... Jo och om ni läser konversationen här under, som utspelade sig nyss, så förstår ni varför det faktiskt är ganska viktigt att jag skriver klart analaysen. Helst tills lektionen i eftermiddag också.. Ehehehehee..:

"Jag måste skriva klart min analys.
... Alla hade skrivit typ två sidor
"
"Oj! Du kommer inte hinna bli klar då va?"
""
"När skulle den va inlämnad då?"
"Igår ."
"Ja.. Ha..."

Yess.. Så hejs!

/L. Like An Arsonist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0