Måndag 21/9 -09 ---> What?

Leheheheheeediiiig daaaag (Y) Det bästa med skolan!

Andra körlektionen imorgon då... Illailla.
Alltså det är verkligen inte okej att vara så dålig på att köra bil som jag är!
Usch.. och jag är ungefär lika nervös som förra gången.
Jag tror att jag bara skiter i det här istället. Vill inte ens ha körkort längre...
Okej, klart jag vill det men jag kommer ju ändå inte få det innan jag är 20. Typ.

Yeeeiii, träffa Sabrin idag! Saknat henne

Sen..? Jo just det! Roast på Berns ikväll, hihihihihiiii, superkul ju!

Nej men fy vad tråkigt och sjukligt ointressant det här blev. Äh!

Okej. Enligt mig har ADTR inte gjort en dålig låt. Alla är totalt wonderfulla!
Men denna är lätt en av dom allra bästa. I Love It!
I've spent so much time trying to fix your life. That I forgot about mine.
...
So tell me what's so wrong with me that you could leave so easily.
You threw this all away for the chance to leave me.
...
Look at everything.
Look at all that you’ve become…nothing more than a memory.
...
So tell me what's so wrong with me that you could leave so easily.
You threw this all away for the chance to leave me.
A Day To Remember - Casablanca Sucked Anyways

/L. Warp.

Kommentarer
Postat av: Emmy

jag hade allt min första idag :)

2009-09-21 @ 15:26:03
URL: http://emmyblennborg.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0