Söndag 20/9 -09 ---> Knas? Yeah!

OliviaLind. Kände för att bloggaaa lite (Y)

Saknar Köhler igen...
Jag menar det är typ fyra timmar sen jag såg henne sist!
Amaagaaad, jag får Sopi-abstinens! Hihihii^^
Saknar min SötSabrin också
Fy-eh! Tråååkiigt att vara hemma när ingen annan är det!

Igår = Innebandy med Seb! Najs.
Fast sen va det ju lite annat då. Som inte va så himla najs.
Men c'est la vie I guess. (<-- SvenskFrankriskEngelska?)

Idag = Träffade Knölen! ;D
och det va såklart. exakt. precis. lika kul som alltid! Ehehee.. Knas.

Imorgon = Ledig dag = Oh Yeahs!
Härligthärligt. Alltid lika skönt att slippa gå upp halv sex, för att åka till skolan dessutom.

AAAAAHHH!!!
Jag har en av världens
(bästa? men samtidigt)
jobbigaste låtar man kan ha i huvudet i huvudet!
The Strokes - Reptilia (höll på att skriva "Storkes" xD)
Som sagt, asbra låt men om ni lyssnar på den.
Då förstår ni varför man inte vill ha den på hjärnan
och fram för allt inte gå och nynna på den hela tiden!!

Helknasigt inlägg utan någon mening?
Yeeeeeeeeessssssssssssssssssss!

Men! Som sagt.
OliviaLind. Kände för att bloggaaa lite (Y)

/L. Silhouette Lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0