Söndag 4/4 -10 ---> It Shines(..?)


I wanna feel weightless and that should be enough...
...
'Cause I've been going crazy,
I don't wanna waste another minute here...
...
And I've been going crazy, I'm stuck in here.


Såg The Shining igår, äntligen! Hah, har fan velat se den hur länge som helst men det har verkligen bara inte blivit av. Äh, bra var den i alla fall och jaa, klart man känner igen det mesta och visste vad som skulle hända och sådär. Ooo, och jag måste säga att jag tycker det är gaanska grymt med 30 Sec's video till The Kill, hehe.
Fast, det visste jag ju faktiskt redan innan, att den var inspirerad av The Shining alltså. Men fy, vad svårt jag hade att somna efter att vi såg den där filmen igårkväll alltså! Herreguuud, kunde inte sluta tänka på en av scenerna - Den när pojken, Danny, går runt och säger "redrum" hela tiden. Plockar upp en kniv och skriver ordet på en dörr och allt det där. Blah! Det värsta var att jag fattade hela iden vad det var han sa - "murder", baklänges - också. Det var, seriöst, stört. och väldigt mycket apaäckligt. Typ. och Blah, säger jag bara; Blah!

Jag tror jag har fått virus på min data. Fan!

/OMC. And Oh, My, Gooood. How Little Do I Know..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0