Tisdag 27/4 -10 ---> Skit.


Valborg är överskattat.. och så är det bara.
Jag menar, kom igeeen föfan! Det är bara en dålig - och då snackar vi riktigt dålig(!) - ursäkt för små fjortisar att festa och supa skallen av sig. Tycker jag i alla fall, men det tror jag att ni andra också vet.. Egentligen. Helt meningslöst att överdriva så!
Okej, jag säger inte nu att jag inte kommer festa på fredag, men snälla! Jag ser det som i stort sett vilken helg som helst, skulle ärligt talat lika gärna bara kunna sitta hemma istället. Nej, nu blir det ju inte så, men jag skulle lätt kunna göra det utan att känna minsta ångest(inte som många andra som får panik om dom inte har hittat nåt awesomeställe att festa sönder på). Skulle nästan kännas mer som en befrielse på nåt sätt, att bara vägra vara mainstream och sätta sig på tvären, gå mot strömmen så att säga (Y)
Äh, ursäkta mitt ryck. Men hatar alla som ska överdriva så jävla mycket hela tiden!

/OMC. Take Me As I Am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0