Torsdag 15/4 -10 ---> Skärp dig?


Att sitta utanför Toys&Baby och kränga muffins och knäcka kanelbullar med stora legogubbar. - DET, mina vänner, är minsann inte nåt som händer varje dag! Nej, bara Ronja, Anissa och jag som får för oss sånt för att fira Olivias namnsdag, hihi! Mysigt var det i alla fall - Gillas!

och vill ni veta vad jag gjorde nyss, eller!? Sluta läsa nu annars, hah...
Satt och dampade mig, som vanligt, och lekte med ett skärp.
Ni som har sett det vet ju hur det ser ut, svårt att förklara men det sitter i alla fall massa "knappar" på det, på långt håll ser det typ lite ut som nitar. Men äh, ett vitt, smalt, midjeskärp som man har två varv runt sig är det i alla fall.
Hade det på mig hela dan i skolan, och jag säger såhär, ni som har haft ett midjeskärp(eller vafan man ska kalla det) på er nån gång vet hur jävla skönt det är att ta av sig det sen.
Så jag hade som sagt tagit av mig det och satt och pillade lite med det och
helt plötsligt fastnar det i håret på mig! och jag fattar nada? Har fortfarande ingen aning om riktigt hur jag fick dit det och hur fan jag kunde få det till att sitta fast så jävla hårt!
Men det gjorde det i alla fall, för jag fick verkligen inte loss det! Tog fan ett bra tag, men till slut lyckades Olof i alla fall. Dom är faktiskt bra att ha, dom där pojkarna, ibland, hihi!
Herreguuud, alltså... Hur fan lyckas jag med allt? Det undrar jag ibland... Ganska ofta faktiskt.
(Gillar rubriken på det här inlägget. Riktigt dåligt dåligt dåligt dålig ordvits! Mohahahahaaa..!)

I've been trying not to show you how much I really care . . .

/OMC. Hit Reset.

Kommentarer
Postat av: a

Jag dör, fasta med skärpet i håret...det är typ bara du som skulle kunna lyckas med något sådant haha :P



tack för en underbar fika ju (: megamys.

2010-04-17 @ 16:15:28
URL: http://mademoiselleguedraa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0