Onsdag 14/4 -10 ---> Lalalalalalalaaaa!


Oo, förresten! Idag har jag och min fina pojkvän varit tillsammans i 2 månader faktiskt ♥
Hihi, tiden går fort när man har roligt (A)
Sebbes kommentar: Va? Det var ju en månad för..? En månad sen..? - Skratt!

Hittade en gammal awesomelåt idag!
Håller ju som sagt på och gör iordning på mitt rum, fortfarande, efter flytten. Så då måste man rensa ut en massa gamla saker man har gjort och skrivit, t.ex. hittade jag asmånga gamla lappar som jag hade skrivit upp en massa bra låtar på. Så - Tack för det säger jag bara! För därför hittade jag massa gamla bra låtar jag lyssnade på när jag var mindre och som jag annars förmodligen bara hade glömt bort helt! T.ex. Blowsight - The Simple Art(Of Making You Mine), och hur najs är inte den liksom? Hihii, ibland är det faktiskt helt okej trevligt att städa (Y)

Sebbe: Olivia, har du provat att ha kalsonger på dig nån gång?
Jag: Eeh.. Det har jag säkert.. Vet inte faktiskt..?
Sebbe: Ja! Men det är så jävla bekvämt!
Efter att man har haft det på sig en gång så vill man aldrig mer ha trosor på sig!

Jag: Eeh..?
Sen hade jag svårt att sluta skratta där ett tag.

Gjorde min högskolkeansökan igår...
Fuck! Vad nervös jag var när jag skickade in den. Blev liksom lika nervös som jag skulle blivit om jag hade fått veta direkt om jag kom in eller inte. Men, det fick jag ju inte...
Nej! Så nu ska jag istället behöva gå runt med fjärilar i magen ända tills det där jefla svaret kommer, typ nån gång under sommaren... Fy!

So how? How did you get there alive?
Gilla! Social Siberia - Fences

/OMC. Sharp Object.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0