Onsdag 14/4 -10 ---> 2.♥


Fan! Är jag bäst, eller är jag bäst, eller!?
I måndags missade jag tåget hem. Det skulle åka halv 7 och jag var där ungefär en halv minut för sent, så jag såg tåget åka. Nästa tåg, gick 20 över 9. ... Lite förbannad jag blev. I alla fall, så istället för att sitta kvar i Kalmar och vänta på ett tåg i 3 timmar - åh just det! Min mobil hade precis dött också. - så tog jag den första bussen som gick till M.ås. När jag kom dit tänkte jag ringa hem, bara för att säga att jag inte skulle va hemma förrän kvart över 10(hade sagt att jag skulle va hemma liite senare, typ en timme eller nåt - yeah, right!). Jaha, så jag ringde upp men ingen svarade, väntade lite och ringde igen - fortfarande ingen som svarade(och var ganska säker på att i alla fall nån skulle va hemma). Efter ett tag skulle jag ringa en gång till men då(!) kom jag på vad det var för fel! Jag hade ju slagit fel nummer vafan! Gamla hemnumret, inte konstigt att jaginte kom fram då liksom? Ahaha, så då tänkte jag att jag skulle slå rätt nummer den här gången och ringa hem. Men icke! Nej. Istället hör jag nån som svarar: Hej, det är L. ... Fan va jag skrattade! Kunde typ inte sluta, så jävla kul! Då har jag istället(för att ringa gamla hemnumret och istället för att ringa riktiga hemnumret) ringt hem till en klasskompis vafan!
Men sen! Efter denna incidenten, lyckades jag äntligen slå in rätt nummer.

Igår drack jag kolsyrat vatten. Sen avdunstade det och smakade precis som vanligt vatten.
Haha, jaa, jag tyckte faktiskt det va lite kul, eftersom kolsyrat vatten inte smakar som okolsyrat vatten.

Fatta att jag är sjuk!
Har mått så jävla dåligt, sen i söndags.
Allt känns bara fel och inget kul. Äckligt och sjukt. och Bläh!

/OMC. Ep.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0