Tisdag 20/4 -10 ---> Joodå..!


MÅSTE bara slänga in ett tips här om det här nagellacket, eftersom det är så svårt att hitta bra svarta nagellack, tycker i alla fall jag, och eftersom det här förmodligen är det bästa som finns. I alla fall av dom jag har testat(och jag har provat många olika märken, tro mig!), det är superlätt att måla på, fan svårt att måla utanför med, det torkar fort, sitter på bra och länge och det blir svart på första lagret! Som jag annars brukar tycka att det inte blir, men med detta behöver man verkligen inte måla på två lager, super! Kostar inte för mycket heller, bara 69 kr faktiskt. Dock vet jag inget om dom andra färgerna men det svarta är ganska awesome tycker jag, och det bästa är, som sagt, att det täcker bra redan på det första lagret. 
Hihi, jaa hörni, det var nog mitt första sminktips(eller vad man ska kalla det) nånsin tror jag!

och här har ni en bild;


Jaaao, och OneRepublics All The Right Moves är också awesome! Love it! "Everybody knows, everybody knows where we're going, Yeah, we're going down" (Y)
Herreguuud, Olivia gillagillar en mainstream låt(nu igen?)..!

/OMC. Uhmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0