Tisdag 27/4 -10 ---> och Snopptorp är en plats som ligger i Eskilstuna


"Tycker du också att det är obehagligt om man tar på adamsäpplet?"
Den frågan fick jag idag? Smart kille det där! Haha, men ska väl kanske dock låta honom slippa att bli alltför mycket uthängd här på bloggen.

Igår på resursidrotten fick jag panik. Jag skojar inte! Har nog fan aldrig stört mig så mycket på en människas idrottskläder som jag gjorde då! Men allvarligt!? Vemfaaan tänker tanken att "Hmm, nej men mössa på idrottslektionen, fiffan va smart, assnyggt ju!", egentligen? Kan säga såhär, att jag fattar inte riktigt meningen med det? Man blir ju varm utan mössa föhelvete, fatta svettig han måste ha blivit sen! Det var definitivt inte snyggt heller. Men idiotin tar inte slut där! Nejnej, dessutom skulle han tvunget ha på sig en pikétröja! - !? - Hjälp mig att förstå - Varfööör!? För att avsluta den här genialiska idrottslektionsoutfiten hade han även dragit på sig en t-shirt över pikén! Herrejävlar säger jag bara! Hjälp den stackars förvirrade lilla killen nån? - och jag looovar er, han trodde verkligen att det var snyggt, att han var snygg. Jag säger aldrig det här, men nu passar det faktiskt - OMG!

Synd om han om han skulle råka se det här bara, mohahaa!

Projektredovisningen idag var ju ganska värdelös?
Haha, menar inget illa mot någon nu! Men jag menar bara att det var så jävla meningslöst, då, att åka in i tre timmar bara för att sitta och prata lite med lite folk, äta godis(alldeles för mycket godis!) och kåååv med bröd.
och A; Jag kan faktiskt inte riktigt släppa Mirrlogg, det var ganska awesome! Lärde mig ju något nytt idag också, att Snopptorp ligger i Eskilstuna - och åååh ja, herreguuud vad jag är barnslig nu, men förlåt för att det är den nivån min humor ligger på då. Hehe :)

Fick till en härlig rubrik där, låter lite som "och Piccadily Circus ligger inte i Kumla" - som är Håkan Nessers andra ungdomsbok, efter "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö", för er som inte vet. Grym bok by the way! - kan ju jag tycka då, ehe.

/OMC. Ralph.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0