Söndag 4/4 -10 ---> Karantän.


Hemma efter en cepelång(men trevlig) dag i Berga(!?). Hah, Berga liksom!

Hehe, bäst idag!:
Jag, Sammie, Victor(minsta kusinen), Sebbe, Nathalie och Emil sitter vid tvn. Victor spelar Wii, möter sin storebror, men det går väl inte sådär jättebra för honom. Syskonen "mobbar" honom. Fast helt plötsligt kör han om några(spelar nåt Mario Kartspel) och hamnar på fjärde plats, istället för sist. Det är då Sammie säger: "Ojojoj, Victor! Nu är du med i täten." Victor svarar: "Näe.. Jag är med i dom blåa.." och jaa, jag tyckte faktiskt att det var lite kul. Men sen har jag ju bara världens sötaste kusin också, hihi!

Invigde grillsäsongen idag också! Mmmm, då kan jag bara inte säga att jag inte tycker om kött. Så jefla gott det är med flintastek ibland, heh, särskilt idag för den var inte så äckligt fettig. Eller grillad kycklingfilé, mmummmsss! ... Fan. Nu blev jag ju hungrig. Godis? Ja, taack!

O, O, Ooo! Snäällaaa..! GE MIG DOM HÄÄÄÄR;


Har föfan velat ha dom här, awesomesnyggafetingConversen, i typ flera år. Men - Nä! Nu räcker det. Nu är det fan dags att skrapa ihop lite money och köpa dom jävlarna! (Y)

Sätt filen i en karantän, den jäveln!

/OMC. Young.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0