Måndag 16/8 -10 ---> It's exactly what it seems ♥


Your words are infectious
Your eyes leave me breathless
I think it's safe to say you're deadly in your own way
I've never felt so alive until I figured you out ♥


Nej men hörni, idag har inte varit världens bästa dag va?
Hmpf, nej såna dagar längtar jag bara tillbaka till Karlskrona och världens bästa Köhler, eller till något annat av mina happy places. Blah! Varför måste det vara så segt, tråkigt och bara allmänt äckligt ibland!? "För att man ska uppskatta dom bra stunderna mer." säger en del. "Bullshit!" Säger jag. Nej, tack! Såna dagar klarar jag mig faktiskt jävligt bra utan.
(och Japp, ni gissade rätt, fick lite bad news idag som gjorde mig ganska pissed, ledsen och trött... Eller..! Så beror det på att jag varit instängd i den här varma äckliga lägenheten hela dan..?) Haha, Äh whatever, dags att sluta whinea för fan!

Imorgon är i alla fall en dag att se fram emot! Kalmar och massa mys står på schemat, wihii!

/OMC. What a passive thought when the truth is that I've taken your life ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0