Söndag 15/8 -10 ---> och?


Hej A Skylit Drive! Hehe, my god vad bra dom är, kan inte sluta lyssna!!

och Vad gör du idag då?
Nä, inget särskilt, har denna helgen kommit fram till att fyra timmars sömn/natt tydligen inte alls räcker för mig. Särskilt inte om man ska jobba dagen efter(både lördag, söndag). Dessutom var fyra timmar en överdrift, inatt sov jag bara tre, max. Såå, som sagt, jag gör inget särskilt, och kommer förmodligen somna framför datorn snart.

och Hur är det annars då?
Hm. Jo. Sämre ibland, bättre ibland. Definitivt bättre än för två veckor sen i alla fall.
Är riktigt glad att jag har några av dom där extremt jävla awesome vännerna. Lucky me!
Det är verkligen tur att ni finns, underbara människor, som lyssnar när det är det man behöver och är så roliga att umgås med att man bara inte kan tänka på annat när man träffar er - Utan er hade jag absolut mått sämre än jag gör. Såå, tack till er för att ni finns där för mig, mina superfina små älsklingar! Hihi! - Ni vet vilka ni är 

och Till alla er som läser detta!
Gör er själva en tjänst och kolla in låten Something med Escape The Fate, hehe. Jaa, vet att många av er tycker att jag har crappy musiksmak och att mycket av det jag lyssnar på är lite too much, men den här låten är ärligt talat bara helt underbar, rakt igenom! (Y)

Over and Out! Nu ska jag sova,

/OMC. And, now you wish that you ment something...


Kommentarer
Postat av: köhler

seriöst bara för du lyssnade på den låten hemma hos mig så går jag och sjunger på den:)

2010-08-16 @ 13:52:36
Postat av: Lind

Hehe, yee, that's the spirit! ;D

2010-08-16 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0