Onsdag 18/8 -10 ---> Eff it!


Det är jobbigt att veta exakt vad man vill säga till en person men inte kunna sätta ord på tankarna. (Oj! Vad dramatiskt det lät, haha, men äh! Det är ju dramatiskt.)

Ja, det är väl ungefär vad jag har filosoferat mig fram till, idag. Vid fler än ett tillfälle har jag hamnat i den situationen denna underbara onsdag. Fy helvete! och Allt bara går fel, snett, och inget blir som man vill eller som man tycker att det ska vara... Imorgon kommer inte heller bli så mycket bättre... Nej fyfan, Tomorrow will suck. Jag måste hitta på nåt! Nåt riktigt kul, efter torsdagens alla tåkigheter! Så jag kan sluta sitta här och whinea och tycka synd om mig själv... - Nähä du, Fyfan va patetiskt! Nu lägger du av, Olivia Lind! - Okejokej, I will.

KOLLA IN FILMEN ORPHAN OM NI INTE HAR SETT DEN! Föfan, och The Stepfather, asbra filmer - Spännande och med bra storys (Y) En annan bra film jag och Knölen såg när jag var nere i Kalleskrona; The Killing Floor, lite konstig faktiskt men helt klart sevärd - imop då såklart, men jag gillar filmer som är lite speciella, som The Book of Eli, också en riktigt bra film - jaja, "förutom all propaganda", som jag får höra så fort jag säger att jag tycker den är bra ;) - och Number 23, ganska go film på nåt sätt, lite störd och sådär bara, heh.
Yea, you guessed it! Jag har haft lite filmhype senaste veckorna, men det är ju det bästa tidsfördrivet när man sitter ensam hemma och bara har allmänt jävla tråkigt, hihi! :)

Tänker också tipsa er om att checka in låten Inside of Love med Nada Surf, awesome jävla superfin, låt! (Y)

/OMC. I wanna now what it's like...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0