Söndag 22/8 -10 ---> We'll break the walls.


Så. Det blev alltså Mörlunda igår, kalas och sen lite "kalas" när jag hängde med the mörlundaguys till Ohamn ode, hah. Trevligt va det i alla fall, och träffade på en del andra roliga människor inne i stan, hrm nu nämner vi inga namn här vaaa, men måste säga att det va ganska kul att träffa på en viss mr T. hehe, och du vet varför!

Lalalalalaaaa, sov fem timmar och sen upp och jobba - Wohoo! Eller..?
Nej det sög ganska så jävla mycket faktiskt. Varit galet seg hela dagen... Fram tills för ungefär en timme sen. AHHASHAJhajhajhhgahhaghGHAHAHAHhahaaaahh, vad ROLIGT!! Nej fyfan...
Note to self: Måste börja vända tillbaka dygnet, för det här funkar bara inte..! Pigg på natten och seg så in i helvete på dagen = Blääh!

Men nu ska jag sätta mig och lyssna på awesomeness - I Set My Friends On Fire
och yeah, yeah, wow, wow - Enter Shikari! Bara för att dom är bäst och för att musik är underbart och för att det alltid får mig på bra humör! Fast nu va det ju trött jag skulle bli, hm... Äh! Vända dygn - Starting tomorrow (Y)

/OMC. You have no reason to celebrate! You're lost in the labyrinth...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0